Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărarea produsului fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renuntarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la data receptiei returului. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea produsului în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vanzarea produsului ca resigilat fie la opțiunea clientului îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe comandă (Comanda specială este definită ca fiind lista de produse comandată de către Beneficiar și care nu se află în stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans, în termenii agreați de părți. Furnizorul îl va informa pe Beneficiar dacă oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Specială.). Această clauză se aplică conf. O.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 34/2014 art. 2 lit.e. În cazul în care produsul livrat nu corespunde specificațiilor, se receptioneaza cu deteriorari de transport sau este livrat un alt produs decat cel specificat in comanda telefonica sau pe site, se poate returna fără nici un cost suplimentar din partea cumparatorului, după ce în prealabil a fost trimisă o notificare de informare în scris în maxim 48 de ore de la livrarea/receptia acestuia. Depasirea acestui termen reprezinta acordul mutual cu privire la receptia si conformitatea produselor receptionate. Clientul poate solicita înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
In cazul defectiunii unui produs termenul de constatare si reparatie poate dura intre 7 si 30 de zile din momentul receptiei acestuia. In cazuri particulare daca este nevoie de piese de schimb in regim special termenul de predare al produsului reparat poate fi prelungit cu mentiune scrisa din partea furnizorului.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). In cazul in care produsul, ambalajul sau accesoriile ce-l insotesc prezinta urme de uzura, zgarieturi, deteriorari sau componente lipsa vanzatorul isi rezerva dreptul de refuz al returului si se va inapoia cumparatorului pe cheltuiala de transport a acestuia.
Garanția produselor pentru persoane fizice: 2 ani, iar pentru persoane juridice: 1 an
Adresa de livrare/retur produse:
Altexpress Courier & E-fulfillment Services SRL
Hala D5, floor 1, DNCB 2, Bragadiru 077025, Romania
Tel: +40313330394